å så här blev det...

                                
  
känner sig ganska blek nu när man haft ljusare hår.... oså utan smink :)
men barnen tycker att det e finare me mörkt.... va tycker du??

till middag slängde jag ihop fullkorns makisar o bacon , vitlök o lite peppar... snabbt o enkelt!


imorgon bär det av till stan, wille ska på kontroll hos doktorn, tomas till tandis o ja wille behöver nya vinterskor....  sen ska vi byta en julklapp som vi handlat till sandra.....    + brukar det alltid bli massa mer.....

det är värsta snöstormen här hemma.... brr måste snart bege mig ut till hästarna i detta väder!
på återseende- kram kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar dig i mörkt, det passar du jättebra i! Visst har du klippt dig oxå?

2008-11-17 @ 19:35:35
Postat av: Ida

Ja du är fin som brunett :)

2008-11-17 @ 20:16:05
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, ja det är möjligt att du är för gammal för det, men jag vet ju hur mycket du tycker om att få julklappar i alla fall :)

2008-11-18 @ 11:19:42
URL: http://idahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0