Tråkig färdig mat till middag...

ja efter en VÄLDIGT lugn start på dagen så lagade jag lite lunch , korv o makaroner hade barnen önskat  så det blev det förståss.....    sen städade vi bort o tog bilen in till tärna,  for på statiol - där brukar dom ha en massa kläder, hanskar o grejer till bra ( lite dyra)  priser men inte nu var nästan tomt där inne...... konstigt! men dom har ju öppnat en enkom butik längre in i tärna, så vi åkte dit o där fanns det ju en massa kläder, men HUR KUL ÄR DET MEN EN MAGE SÅÅÅ STOR...

nä inte så kul faktist att var inne på en affär när man inte kan köpa kläder..... inte för min ekonomi tillåter det heller....
ett par hanskar till william blev det, o en keps åt totte....

sen på konsum o handlade middan, vi är ju så där extremt lata så det blev två frysta pizzor, o några kanelbullar - vi ska få främmande här i kväll, o det är väl bäst att ha nått att bjuda på.....

sen hem o nu sitter vi här..... barnen framför tv spelet o jag framför den här..... ovanligt va?    visst har jag blivit duktig på att blogga.... typ jämt men det lär väl bli mindre när man kommer hem till verkligheten..... så det är bara att passa på!!!!

här ska ni få en härlig bild från mina snälla barn som FAKTIST är kompisar o bråkar inte..................

                                              

                                                  vad får ni för delikat middag idag?
                                           

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Fin blogg måste jag säga, tycker mycket om färgglada bloggar :-)

2008-12-29 @ 17:22:06
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hopp :-)



Hoppas du har en mysig kväll !

2008-12-29 @ 20:58:51
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0