Tomte verksda'....

ja natten har väl varit si så där....  jag som inte kan sova, william me feber... men den började ge me sig vid 3 i natt då efter det så har han inte haft över 38.....    han fick en alvegon i morse vid 6 sen har febern inte gått över 37.5 så det ser kanske lovande ut, men han e ju knäckt o leker stillsamma lekar o ser på tv o det är förståss jag lite 'glad' över om man kan säga så.....

sen har vi tillverkat tomtar här hemma, passar ju bra när killen inte 'får' vara ute......
dom e så duktiga o tycker det är kul att pyssla.... märks att samdra har lite kortare tålamod än william.... beror nog på åldern.....

                                          
    

                     

vi gjorde olika modeller o tomte mor måsste förståss finnas.....

å det börkar kännas som om man måste ta sig ann lekrummet nu oxå så det blir klart till julen......  det har varit stiltje där ett tag nu......     har spacklat det sista nu i ´dag o ska slipa sen, det dammar bara såå mke så det är inte så kul men men måste ju göras.... sen är det vävning som står på tur.......

här har ni en färsk bild på stora runda magen som bara växer fast jag tycker att det räcker nu.....

julröd o då mina bästa mysisar på......hi hi det e ju lördag=)

nu vill sandra spela lite på datorn o jag ska gå o göra nån nytta, o se vad vi ska hitta på till middag...

ha en bra lördag, ni kanske varit på julmarknaden i vindeln?  nått intressant där?   dumt me sjukt barn :(
kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka fina tomtar ni har gjort!! Kramar

2008-12-06 @ 15:14:28
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Ja superfina tomtar!!!!!!!

2008-12-06 @ 17:29:49
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0