Mätt i magen...

är jag nu iaf...   det var stort julbord som det brukar o alla sorter fanns där..... men hur många tog jag?
ja dom går nog att räkna på en hand....... tråkig som man är.... mke LAX....   nu hemma o sitter här en snabbis o väntar på våra glögg gäster ska komma.......

idag var min lilla kille såååååååååååååå duktig faktist, han red en häst han aldrig suttit på o travade o 'hoppade' banan helt själv, jag sprang bara brevid för säkerhetsskull.....mamma blev så stolt!  han har ju inte ridit så mke på slutet men som man brukar säga finns det väl i blodet.... han har ju kännt takten redan när han låg i magen för då red jag ju in i det sista......

men nu kommer bilderna jag målat i lekrummet....  blev inte riktigt så bra bilder... konstigt me blixt o utan men lägger upp två olika men på samma objekt.....

                              
                               
ja som ni ser spökar min kamera lite eller kvinnan bakom kanske inte är fullt så tålmodig men färgen på det översta är det iaf....

                             
                               
ja men ni ser ju översta bilden är bättre men blixt skenet kom ivägen där..... ja ja  

vad tycker ni nu då?         konstnär nästa eller?   nja, men jag är nöjd iaf o barnen me......     skulle kunna fulla väggarna men det här blir nog bra.........      imorgon spikas dom sista spiktagen sen är det 'bara' städningen kvar...... 

nu aka jag gå o va trevlig.......................hade' kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ja men titta så fint det blev, förstår att barnen är nöjda :)

2008-12-20 @ 21:59:35
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0