Jag har gjort en jätte rolig sak 2008..

Godmorgon......

ja om jag ska fortsätta från igår så har jag gjort något väldigt roligt under året som gått......

Jag har ju gift mig.......

köpt min yngsta häst ( nog för att det alltid är utgifter)....

blivit gravid (det är ju alltid ett mirakel)

mitt sto har blivit dräktig....

barnen har fått vara förvånansvärt friska....

sen har det ju varit väldigt många små saker som hänt..... 

men nu måste jag avrunda för denna stund....   vi ska packa o städa ihop alla grejor för nu åker vi strax hemmåt, har ju 'bara' 30 mil.....
o jag hoppas innerligen att barnen är lika snäll på vägen hem som på vägen upp....

nästa gång vi hörs är jag hemma.....
borta bra men hemma bäst'
jag länktar efter mina fyrbenta saker....

puss




Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ett bra 2008 med andra ord :-)

Gott slut och Gott nytt år!

2008-12-30 @ 11:27:34
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Svar till Anna: Visst är det som så att bakom molnen är himlen alltid blå? Likaväl som att efter regn kommer solsken! Det är kul med talesätt.

2008-12-30 @ 12:09:24
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

Pokerbord i bra skick och till bra pris

Sökresultatet | Nästa »



Säljes av David nordström. Insänd 30 dec 15:20. Ta bort, ändra, förnya

NYA JOBB I VÄSTERBOTTEN:

VEIDEC AB söker...

Forestry Manager

Greater Than söker...

Vill du arbeta extra...

Sälj och...



Visa alla jobb











Pris: 200:- Typ: Övrigt Umeå: Visa var



Jag ska sälja mitt pokerbord på grund av brist på utrymme. det är ca 1,5 år gammalt men inte använt så mycket.

Pris är 200kr.

Det är bara att maila eller ringa om man har frågor eller funderingar

2008-12-30 @ 16:19:25
Postat av: Emma Gynning

Jag hat tre stycken egna, sen hjälper jag andra.

Har två 7 åringar som tävlas upp till 1.30 den ena är lite sen pga sen inriden och sånt. Sen har jag en femåring som går 1.25. Tävlar du?

2008-12-30 @ 18:51:23
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0