Ja lilla julbordet på hotellet...

kostar änndå ganska mke MEN jag tycker inte alls det va värt pengarna nu var det absolut   värt att gå ut att äta änndå, för det var ju me alla(vi är 5) jobbar kompisar  det är ju inte så ofta vi träffas alla .....

men maten som fanns var det inget fel på , ja kanske köttbullarna inte va såå goda....  men det var LITE att välja på, enda lax dom hade var den gravadelaxen- hallå!!!!!    Nej nå sånt blir det nog ingen fler gång.... vi får väl se nu då på lördag då vi ska dit igen men äta STORA  julbordet.....  blir besviken nu om det verkligen inte är STORT.

Panik känner jag över lekrummet men tror att allt blir klart i helgen så då kan vi börja ställa dit lite möbler....
har börjat me att skissa upp bilderna som ska målas på väggen.... sandra ska ju få en mylittle ponny på 'hennes ' leksida o wille en blixten mcqueen bil på 'hanns'.....     tänk på att det är jag som målar så ha inte såå höga förväntningar på resultatet......

Tvätt Tvätt Tvätt....   varför blir det såååå mke sånt ibland?

jag är så duktig på att tvätta, men det är sen problemet kommer, tvätt högar me massor av ren tvätt i tvätt stugan o  då menar jag 3-5 maskiner..... men samtidigt måste det väl finnas tid till att vika o lägga in i garderoberna..... o ni ska då inte tro att min man  tar sig ann den tiden.....   men just nu är det ju lekrummet som får all vår tid....

O faktiskt måste jag säga att det kanske är bättre me berg av REN tvätt än me berg av SMUTSIG tvätt..... eller?

nu ska jag strax åka o jobba..... föresten var det nån som såg bonde söker fru igår?  tyckte ni dom valde rätt?
spännande att se i kväll när dom e ute på resa, kommer ihåg i fjol då fredrik va me... ja då fick man skratta mke.....

vet inte om klipillret jag tog i går kväll funkade så mke, somnade iaf ganska lätt men sen har jag haft nå så in åt.. ...   klia i natt men bara periodvis.... o börjar det lix så ja....   men nu är det lugnare så jag hoppas det börjar ge me sig.....

åja, imorgon måste jag nog städa här hemma för när tomas o barnen varit hemma så mke o jag borta då brukar det ha en viss tedens att se UT här hemma, grejor överallt o ja...... orkar inte ens....

ha en bra torsdag så hörs vi.......     kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

nja jag tyckte hanna skulle ha tagit den andra killen! Wille är ju så söt men förstå vad han skulle ha gråtit blod om han inte hade blivit vald, men jag tror att det skulle funkat bättre med den andra killen. men vem vet, det kanske blir jättebra!

Pär... nja jag vet inte, tror inte att den där tjejen han valde är så kär i honom hon ville nog bara ha resan och äran att "vinna", inte honom!

2008-12-19 @ 16:20:09
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: weei

Nice blogg. KOlla gärna in min :)

2008-12-19 @ 16:23:30
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0