Här är den...

årets fulaste julgran.....

                                         

ja jag tycker verkligen att den e ful....  inga grenar upptill...   grentätt men korta i mitten..... o jätte korta grenar längst ner....

hur ser eran gran ut?

nu har jag tagit mig en klitablett... o man ska tydligen bli trött o dåsig av den så hoppas jag nu snart kan somna så jag är pigg imorgon när väckaren ringer.....   dröm sött så hörs vi imorn, då ska jag berätta vad jag tyckte om lilla julbordet på hotellet som vi nu va på ikväll......     kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

haha ja inte var den ju den snyggaste gran jag sett!

Här hanr jag så fina julgranar på tomten utomhus (som ni för övrigt kan få komma och ta tills nästa jul)

Men in kommer de inte här iår, för då skulle vince ha alldeles för roligt :)

2008-12-18 @ 11:03:18
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0