Fredag kväll o ......


nä, känner mig faktist ganska less för idag....

Jag är klaar me mina målningar på väggen o ja måste säga att dom blev bra!
men ingen ström i kameran så bilder kommer innom kort...  det tar sig där nere, tomas är o spikar lister för fullt så ja det är nog inflyttnings klart efter helgen.... spännande!

-6 grader har vi nu o det har ju blivit svin halt ute, typiskt....  vi som började me vintern sååå fin så där sagoligt...

nu ska jag ducha innan jag ska varva ner i soffan lite, men imorgon åker vi till vindeln
william ska vara me på julklappshoppning nere på ridskolan, o han ska rida en lite större ponny än han brukar
så vi får se hur det går... både han o jag tycker det ska bli spännande..:)

sen var det ju det där STORA julbordet vi ska på kl 15.
o imornkväll blir det lite party eller ska jag säga glögg kalas här hemma.... köpte nån ny spännande glögg me choklad smak, nån annan som smakat den?
o, ja poppkorn i massor, missade min rason förra helgen så imorn får jag ta igen det.. hihi..

hallå, jag tyckte jag var STOR REDAN HÄR.... men magen var inte så stor.... eller....


men nu börjar den att bli STOR..


eller..... men större lär den ju hinna bli idag är det 10 v. kvar.....  
skulle vilja tiden rann iväg nu lite... bara så där försvann.....
ni ser mina fina bristningar va? 
men ska man få barn får man lida pin höll jag på att säga, men när jag inte var gravid så hade dom bleknat väldigt bra i syntes bara som små ärr, nu syns dom betydligt mer när magen blir större o större o huden töjts ut....

åja, på återseende' kram kram 

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Ska bli spännande att se resultatet i källaren! Å glöggen är JÄTTEGOD!

Nu blev ju jag oxå sugen :)

Ha en fortsatt trevlig helg!

2008-12-20 @ 10:44:30
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0