åååå så skönt att vara i fjällen....

ja resan upp igår gick  ju jätte bra, barnen sa kanske 20 ord sammanlagt , sen var det film som gällde.....   vi stannade till i lycksele o köpte oss en ny PLATT TV... detni....  det var våran julklapp till varann, vi brukar ju göra så istellet för att köpa massa annat till varann så köper vi nå dyrare tillsammans.... 

middag åt vi oxå där på goldenbar... mums va gott!

framme var vi vid 20.00 o då var barnen leksugen så kl blev nästan 22 innan dom somnade o jag o totte såg gladiator tills kl var 12... sen väntade sängen, mmm sovit gott faktist trots den smala 120 sängen o min stoora mage....

vaknade kl 9, då wille vaknade men snodde på mi o sov till kl- håll i er nu 11...   11timmar???   va det var jätte skönt.....
men nu har jag typ drabbats av blodsockerfall el nått....   aldelens skakig i armarna o orkeslös...   kanske för att det inte kommit in tillräckligt me näring i magen sista tiden....  så nu har jag laddat baterierna me spagetti o köttfärsås...

o nu ska vi åka in till hemavan å barnen ska få åka lite slalom i backen o vi ska handla......  sen ska jag ta massa kort på vårat fjäll så ska ni få se hur vi har det här uppe.....   på återseende!

                                                     kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0