å, jag grinar nästan..

över våran FULA gran som tomas har huggit, o han o barnen hann klä den oxå igår kväll när jag va på jobbet, hade jag sett den hade den inte ens kommit sig in....... vi brukar alltid ha en FIN gran..... jag hotade me att jag skulle köpa en plast för 3000 kr... om det skulle bli så här nått fler år, hinner inte nu men kanske ikväll ta kort på den så ni får se den HÄMSKA granen.........

var ju hos docktorn nu på morgonen o ja det enda han kunde göra va att beställa en massa prover så jag fick lämna blod så skulle dom skicka på labb, o ja freda eller månda får jag väl veta..... det brukar inte gå så snabbt! men han skrev ut nå piller som skulle göra att det slutade klia o att det skulle försvinna...... hoppas!

har varit me hästarna sen jag kom hem o nu ska jag hoppa in i duchen för jag ska ner till vindeln för vi ska på hotellet o käka julbord me  jobbet.... hoppas det blir gott........   mmmm lax.... mmm

hörs sen..... kram!

Kommentarer
Postat av: Gamla fröken Matilda

Hej Anna! Av en enorm slump hamnade jag nu på din hemsida då jag satt och sökte på tips om hur man ska bli beviljad havandeskapspenning, jo jag är också gravid ler. Sen när jag börjar läsa så ser jag att du har precis samma klåda som jag hade förra veckan och stötte på er på h-centralen. Fick utskrivet Tavegyl som gjort mig enormt trött men nu efter drygt en vecka har jag blivit av med både utslag och klåda. De tog prover men har inte hört av sig så jag antar att det inte är något. På mvc idag sa hon att det var ovanligt många som kommit in och haft samma symtom. Det kanske är luften ler hoppas iaf att det löser sig för dig. /Matilda

2008-12-17 @ 16:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0