Men titta...

titta vilken lustig bild jag hittade.... var bara tvungen att lägga ut den....
                                                             
va gör ni annars idag?
själv gör jag inte så mycket.... william åkte buss för första gången till skolan i morse, han tyckte förståss det var väldigt spännande o kul... stor buss o en 6 åring tycker mamma.... men det hade gått fint, sen kom han me taxi hem o stolt o glad över dagen :)
jag o sandra var till vindeln o handlade... varför ska det alltid bli så dyrt... ni vill inte ens veta vad vårt matkonto är.... jo alldelens förmycke!
ska laga en jätte god kyckling paj till middag i kväll, så jag har förberett lite paj deg o , kycklingen.... bild o recept kommer senare i kväll.... ha en fortsatt bra dag......kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja verkligen en snygg vas ;) Precis en sån man skulle vilja ha på bordet hemma...eller kanske inte :)

2008-08-29 @ 17:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0