Styrketräning !

Hej hallå!
Igår var en bra dag då jag fick mysa med bästa Elias! 
Vi började dagen med att baka blåbärs muffins, mums!
Sen gick vi ut, han till sandlådan (som blivit så stor att den'rinner' ut på ridbanan och vägarna måste bara vara där....) och jag till stallet, mockade och tömkörde Lollo , blir trångt på ridbanan då halva maskinparken oxå ska rymmas där 😜

Lagade god älgskavs gryta o pasta!
Åkte på hoppträning med Sandra o Busan och sist en skål glass och data jobb😊 

Idag har jag spagettiarmar....
Började med att rida ut och lång galoppera med Lollo sen gjorde jag stallet och sågade massa hagstolpar för hand, sen spettade jag och slog ner dom... Phu....
Inne fortsatte jag med några armhävningar och mag. övningar... Heja!
En tråkig filtalrik till lunch och sen gick jag ut på åkern som vi ska så om och plockade lite sten.... Jag spagetti armar..  Nya sängkläder i dag oxå- länktar till i natt , att få krypa ner o zzzz!


Nä, bäst att jobba lite😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0