Måndag!

Känns som fredag.... 
Ursh, dö trött och att sova i natt har inte varit något problem kan jag säga....  I säng kl 1  i natt, brukar vakna till då Tomas o Elias stiger upp, vaknar då Sandra och William stiger upp och jag brukar gå å släppa ut hästarna då.... I morse sov jag som en stock och vaknade 8.15.... I shock var tvungen att se om Sandra låg kvar i sängen eller... 
Men nejdå dom var i skolan😊
Släppte ut djuren och sen kröp jag under täcket igen 😍 jäkligt skönt !!!
Välbehövligt !!!!!
Vaknade 10 på gott humör 😊

Sen blev det stallet, red Busan och tömkörde Lollo , gjorde en fläsk pankaka i ugnen , ringde lite samtal, slängde lunch i magen och sen kom dom stora från skolan och jag han dammsuga innan jag åkte mot jobbet med stopp på Ica för det ekar tomt i kylskåpet 😮 vem äter?

Länktar efter mys med mina kära ❤️
Ledig imorgon och på onsdag , så skönt! 

Trevlig måndag❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0