Söndag!

I morse var det en sån där .... Mys start, jag han just städa bort frukosten när det var dax att fixa lunch så kidsen skulle få i sig nått mer i magen innan vi åkte i väg....
William o Sandra lämnade vi på buberget innan vi åkte på 40års kalas med massa go fika 🎂😊🙊 gott men höll mig till en liten bit tårta och en kaka!

Sen efter 2 1/2 timme ringde kidsen och var nöjd så då åkte vi upp men hade lovat att Elias skulle få åka några åk i knappliften 😊 han är så duktig lilla killen 


Kan heeeeelt själv 😊
Sen åkte vi hem och bestämde att vi skulle göra bort att rida direkt, fast det var middas tid.... Det blev en lång galopp ritt... Längre än vi planerat.. Men det var så härligt!!!!!
Så kl18 började jag med middagen.... Godaste middagen oxå... Friterad kyckling o ris... Alla ungar älskar det desutom ❤
Så sen middag och sen.... Läggdax!

Imorgon är det jobb för min del och Elias är på dagis... William o Sandra ska på buberget så dom måste åka ner till vindeln med mig på morgonen, så det blir en tidig morgon- första dan på sportlovet !! 

Oj.... Vi ska försöka hinna med mke på sportlovet.... Hur ska det gå?!? 

Jaja, nu har jag just sorungit på bandet och känner mig rätt nöjd!! Nu kryper jag ner under täcket ❤ kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0