Hemma och vardag igen!

Blev lite hastigt att vi åkte hem på lördag kvällen men Elias var dålig i magen och det var ett jäkla skit väder! 

Skönt att ha hela söndagen hemma och jag städade hej vilt , dammsög hela huset och torkade alla golv, packade upp all och tvättade, hjälpte Sandra att städa sitt rum och så mitt på dagen fick lille bror feber... Och innan jag fick tag i Alvedon så hade han 39,1.... Liten!

Vi red igår och det är så härligt!!!

Idag hade Elias mindre feber - skönt!
Jag har ridit båda ponnysarna och Sandra är hemma från skolan pga, magont.... Suck! 

Min mage har oxå varit kajko.... Men inget mer.... Så nu har jag varit hos sjukgymnasten som föreslår kortison i axeln.... Och ska nu på jobbet!!! 

Ha det!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0