Tur man har nån som startar igång en.....

 
 
Min man brukar kalla mig för disel motor på morgonen... och han har rätt..... igentligen vill jag ha den alldelens för mig själv, tyst och mörkt .... men det händer ju sällan!
 
Steg upp och hjälpte barnen iväg med taxin sen vaknade precis elias och vi myste och käkade frukost tillsammans.
Hästarna fick stå inne till 8 innan jag släppte ut dom... ivanligafall åker dom ut i hagen kl 7 men eftersom det är så kyligt nu så kan en extra timme i stallet vara bra så inte vattnet där inne fryser!
 
Kl 9 hade elias bestämt att vi skulle klä på oss och gå ut.... suck, kallt och verkligen inte lust....
Men klädde iaf på oss och tänkte att jaja, jag gör väl bort stallet då medans elias leker ute ..... -17 var det men i stalllukten kände jag ändå att jo, jag rider och gör bort allt nu på fm...
 
Lite kallt och inte allt för långa pass så kom vi in kl 11 :-) skönt átt ha det bort gjort !!
 
 
Lata timmar med köttgryta kok, lite tvättstuga och damsugning mm..... och massa lek!!!!
 
Nu softar barnen, hunden vill ut och jag ska inte göra någe mer ikväll, bara släppa in hästarna- ge barnen kvällsfika-och få isäng dom :-) sen kanske lite tv innan sängen ropar :-)   jo just, lite choklad mouse till tv ....mmmmmm
 
Jobb imorgon!!!  
 
Kram kram <3
 
OJ VAD VI LÄNKTAR TILL TÄVLINGS SESONGEN!!!
Mys i värmen inne....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0