Helgen har runnit ut ....

...och börjar komma till sin ende!
 
Fredag var en riktig städ dag! det var både här och där det behövdes!!
sen när sandra kom hem från skolan for vi ut och långgalopperade.....underbart!
 
Kvällen blev lugn...hade jag tänk skriva och jo visst blev den det... men fina Anneli kom hit och jag hjälpte henne att sätta in löshår! Det blev bra och låååångt :-)
Tog bara 2 ½ timme, och knappt brände jag mig om fingrarna  :-)
 
Lördag så åkte vi på klubben och red lite sen hem och förberedde middag och dolade på lite!
Middas gästerna kom och vi drack vin och åt massa gott och lite mindre gott ;-) (gjorde en sockerfri cheeskake, som inte blev så god :(  )
 
Trötta barn och mammsi var också rätt seg imorse eftersom det blev rätt sent igår..... men iaf så tjatade sandra så att vi åkte ner på klubben och hade lite markarbets träning!
Hemma så blev det middags fix och vi har just käkat kyckling i form o ris!
 
Nu blir det inge mer idag! Häng med barnen och mys innan sängen kommer och imorgon är det jobb!!!!
 
Puss o hej!
 
Trolleri trolle la..... hokus pokus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0