Oj, vill dra något gammalt över huvudet..

Så känns det just nu, orkar knappt med mig själv.... Och då ska jag orka med 3 barn, hem och stall..... 
Varför??
Säg det!!!!
Psykiskt jobbigt att börja arbeta ... Kanske.... Långa dar och tidiga morgnar !!!! 

Fy, kunde inte sova inatt , hade värsta magknipen och trodde förståss att det var magsjuka på g.... Men det var det inte men har sovit as dåligt så jag tackar koffeinet för att ha överlevt idag!!! 

Phu, få med alla 3 barnen på morgonen, jobba 8 timmar, hämta alla och komma sig hem, laga mat och få alla magar mätt, mocka och motionera ponnysarna .....kvällsfika och nattning ..... Det tar på krafterna!!!!!!!!

Imorgon ska jag mysa med det yngsta ❤ ..... Vi är lediga!!!!!
Nu vänder vi på kapitlet och säger gonatt ❤

Nån som trivs i stallet ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0