Heja mig och Lördag!

Det FANNS energi kvar igår kväll och självklart var jag tvungen att göra av med den :-)
Vart den kom ifrån har jag ingen aning....kanske dom flottiga stripsen! Blev bandet i 30 minuter och sprang faktist i 15min :-)
 
skönt att krypa upp i soffan me  socker topp sen, och ännu mysigare att höra hennes rofyllda andetag sen nerkrypen i sängen......
 
Sovmorgon :-)
frukost och 6 km skidor...efter vägen så armarna får jobba mke!
kändes som att jag hade kunnat åka mke längre men som alltid någon tid att passa......
skottade gården med fyrhjulingen då jag kom hem... har kommit lite snö! Lunch och mockade i stallet....
Möte för byaföreningen i två timmar..... skickade sms när mötet nästan var slut så sandra gick i stallet och började med hästarna så vi skulle hinna rida medans det var ljust. Hon var så duktig och hästarna var nästan klara då jag kom hem :-)
Vi plumsade i djupsnön och det var as jobbigt för hästarna, några rådjur stötte vi på men det gick fint!
 
Kan lova att jag har träningsverk i vaderna sen i går och lättsits ridningen i 45 min.... tänk er att stå på tå i en trappa med hälarna nertrampade och jobba på upp o ner i 45 min.... det ÄR att stå i lättsits på hästryggen :-)
 
Tacos till middag beställde sandra så vi kockade tillsammans, och gott var det!
Alltså allt går så mke fortare då man bara är två, allt är så mke tystare då man är två, vi saknar grabbarna lite ;-)
Men det ÄR ganska skönt då det går fort, är tyst och så vidare...... bara det är en liten helg :-)
 
Läx läsning och renskrivning av mötes protokoll blev det efter middagen, sen har vi kollat melodifestivalen och chillat !!!! Jag har masserat sandras !tår! och hon mina vader :-) Jag drack ett glas vin och hon ett glas cola!
Några nötter slank ner i min mage och en Daim glass i hennes......
 
Mina ben känns av lite i kväll......skulle kunna tvinga mig upp på bandet men känner att det är ju lördag ;-)
Dom får allt vila till i morgon , då jag ska försöka hinna med lite skidor innan klubben och möte samt jobb på em... phu, allt ska hinnas :-) och inte hinner jag träffa grabbarna heller.... på tisdag... bra för den lille mammagrisen att va med sin pappa lite :-)
 
Sandra har jag skickat isäng och själv ska jag kolla lite på internet.... eftersom jag jobbar två kvällar nu försöker jag ha sån dygnsrytm så blir det inte så jobbigt att köra hem 12 på natten :-)
 
Som ni förstår har min mage kolat ner sig..... igår var det halvdant men körde ändå på och idag är det bättre? tror jag , mår iaf inte illa , den låter fortfarande och pruttarna luktar.....
 
Nåväl, hoppas din Lördag varit till det du velat <3 kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0