Semestern är slut.....

Ja ha, då har man jobbat i en vecka och som vanligt blir det mke att göra och lite tid över till annat!
Men vilken värme vi haft denna sommar! Rekord!!! Undra om det dröjer 10-20 år innan nästa rekord sommar kommer??! 

Underbar vecka i Lycksele hade vi iaf











Sen besökte vi djurparken en dag förra veckan då jag var ledig 😊 
Det var uppskattat från våra små troll...

Springningen har jag tagit tag i igen... Har bestämt mig..3 km är det som gäller och ner på 15 min ska jag... När jag är där ska jag öka på km 😊 
På bra väg...

1,5 minuter bort... Kämpa kämpa... 
Sen är det en ständig kamp om tiden... När hinner jag? 

Det blev en super helg i Lycksele för Sandra o hennes ponnysar... Mer om det imorgon 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0