Tiden, var är du tiden?

två dar på raken blev det jogg och kan säga att dag nr 2 gick betydligt lättare trots träningsvärk!
 
Jobbar helg i helgen...... fredag kväll och heeeela söndagen, Lördagen tillbringades i bilen!! typ,
vi åkte med mormor till umeå och sandra fick pröva ut sin födelsedags present... det närmar sig ju :-)
Hon ska få en ny säkerhets väst! välbehövligt då hon haft sin i några år! Jag skulle oxå vilja ha en!!!!
 
sen skjussade jag söta damen till lycksele för hon var bjuden på pyjamas party hos sin häst kompis meya :-)
Elias stackarn , så snäll i bilen... dock inte min favorit att ha med på shopping :-0
 
Hemma så skyndade vi ner till sjön och grillade kött och drack ett glas rött...mmmmm så gott!
Pimpade holken med det som shoppats i stan på dan....  fint blev det och mysigt börjar det äntligen bli!
LIte eller mke fix på utsidan som blir av i sommar... ska jag se till.... min kära make är en sådan att han låter det mesta påbörjade rinna ut i sanden..... hmm...
 
Idag har vi varit i stan igen efter alldelens för få sömntimmar....
sista besöket på bup för william och diagnosen blev det vi redan kommit fram till för lääänge sedan!!!
Hoppas på mer stöd från skolan nu då!!
 
Till vindeln för skilda vägar då min väg bar tillbaka till jobbet och resten åkte hem.....
Ledig i morgon, jäkligt skönt! Dock skulle jag vilja kura ihop mig i soffan o mysa med ellis heela dagen! Men han har tid hos tandläkaren så vi måste till vindeln en snabbis.... suck!
 
jaja.... bara 2 timmar kvar på passet.... sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0