Lever och andas HÄST!

Oj, det blir mke häst nu!!! I LOVE IT!!
 
3hästar är en för mke just nu.... tar all min tid, förutom jobb ungar och hem.... så blogga är bara att glömma!
 
Idag har jag iaf krattat nästan klart gården.... liten plätt gräsmatta kvar och några högar... sen får gräset bli grönt!
Vår städningen inne har börjat och övervåningen samt rummet är klart och det känns.... jätte skönt!!
 
I veckan jobbar jag mke så att få hallen klar är mitt  mål så tar vi resten nån annan vecka...
På fredag fyller min underbara dotter hela 10 år så idag har jag slagit in massa paket, tror hon kommer att bli nöjd :-)
 
Valborg och majbrasa , hoppträningar och allt det vanliga ska hinnas med i veckan, blir nog bra det :-)
 
Sen hoppas jag att min förkylning försvinner.... vill ut å röra på mig!!!
 
Ha det gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0