Mötets dag!

Suttit på möte på BUP hela fm, trött som bara den efter på tok för lite sömn... var så trött i natt då jag kom hem att jag fipplade med väckaren och ställde den tydligen inte.... tur tomas var hemma men väckte mig en kvart försent så det blev lite bråttom att få upp alla barn och komma sig iväg men han i tid , det gjorde vi :-)
 
sen en burgare i bilen och på nästa möte på banken...eller han med ett godis stopp hos mamma!!!!
Hämtade hem barnen och städade undan hemma, lagade middag samtidigt som jag städade, dammsög och torkade golven, vi käkade och sen skulle sandra rida då hon upptäckte att silver tappat en sko...suck!
 
Bara att ta på sig arbets hanskarna och sko om silver fram, känner att det var det absolut bästa tänkbara för min axel -NOT!!! trots ipren hela dagen har jag nu skit ont igen, vad är det för fel ???
 
sen kunde sandra äntligen rida, jag följde med på cykel och vi for runningen, koda följde me också!
Gjorde stallet men känner att snart är det dags för ponnysarna att gå ute dygnet runt men tror dom tycker det är ganska skönt att få sova inne , trots att det inte är så mke insekter ute ännu så finns det säkert några, det påminner om att jag måste köpa flugmedel imorgon :-)
 
Tomas åkte till skogen och jag har nattat barn, tvättat kläder men har verkligen ingen motivation till att vara i tvättstugan ikväll...trött!! den håller på att svämma över av rena kläder som vill in i garderoberna...
kanske imorgon efter jobb?? nä just ja, då är det möte på klubben...och innan ska sandra hinna rida sin fina silver!
Hmmm.... jaja, barnen vet ju vart det finns rena kläder om dom behöver några ;-)
 
Jag varvar ner här framför en stund till sen blir det en tidig säng ...kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0