sportlov!!

Mysigt Me lite tid med barnen men samtidigt krävande !
måndag och tisdag spänderade vi helt och hållet nere på ridskolan , lite tråkigt för William som fick passa lillebror en hel del... medans lillebror älskar att hänga på :)
vi han knappt hem så Skjusdade jag Sandra till hällnäs för övetnattning hos kompis . onsdag spänderade hon på buberget medans vi andra var hemma och bakade lite sen sprang jag oxå. efter middagen blev det Vindeln och innebandy träning för William och jag handlade. sent hemma men vi hade ändå frukt mys i soffan innan vi alla somnade utslagna.
imorse var jag och Sandra ute i stallet tidigt , hon red först Lollo sen barbacka på silver, blev Tom galopp.... det går framåt :) sen snabb lunch och sen buberget och slalom i underbart väder :) Elias har blivit så duktig :)
nu sitter jag på jobbet, Sandra i bilen på väg till fjällen med mormor o morfar :) killarna hoppas jag att dom myser!!
imorgon är en annan dag med nya äventyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0