Dagen i all ära!

Dagen började med mys i soffan med en hostig elias, märks att han är lite hängig, vill gärna sitta still...och det är inte vanligt, sen hostade han så han vaknade halv 7... stackarn så det var bara att stiga upp så lite halvslumring i soffan efter att dom stora barnen åkt till skolan uppskattas :)
 
Sen satte vi fart och städade, toan fick sig en regäl omgång och skåpen där.... var ett tag sen :) övervåningen fick sitt och sen red jag lollo ordentligt....ojoj oj att en sådan liten ponny kan sitta fast i en sida....jises säger jag bara men hon lossnade och blev riktigt fin, mke att jobba me ......
 
Elias var ute och hjälpte farmor att lada lite ved :)  sen gjorde vi stallet och dom stora kom hem.
vi fikade och sen blev det läxläsning .
 
Jag bakade lchf muffins som blev goda i min mun :) sen lagade jag god kyckling rätt, med pasta till resten av fam och jag tog sallad ist för pastan!
 
Ute lek och husvagns pack efter maten sen har alla blivit rena oxå :)
 
Imorgon blir det stallet och packa det sista sen drar vi till Fredrika och syster yster som har bjudit till fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0