Jag tror inte det är sant!!!

2 veckors förkylning....den hade ju börjat milda av me lite hosta snor och snölver kvar..... och i förrgår kväll kände jag lite obehag i halsen men ignonerade det....igår kväll var det mer och det var ett faktum att förkylningen skulle komma tillbaka!!!!!GAAAAA, JÄVLA SKIT VAD JAG ÄR LESS!!
 
Inatt har jag haft gör ont i halsen men inte i hals mandlarna, sandra fick vara hemma idag då hon hade ont i halsen igår och varit vaken i natt av hals ont ? Men hennes blir nog inge värre och hon har varit som vanligt idag och vill bums till skolan imorgon ..... vi brukar ju inte vara så sjuka i den här familjen :)
 
Men mitt hals ont är inte i halsmandlarna som vanligt så jag åkte på vct där jag tillbringade några timmar som vanligt.....suck. iaf trodde hon antingen att det kunde vara en körtel som har med ämnesomsättningen att göra eller att viruset har angripit struphuvudet så det är alldelens svullet.... så som ni förstår så gör det ont att svälja men hoppas detta är toppen....doch sa läkaren om det inte gett med sig inom en vecka (!) ska jag söka hjälp igen!!!
Nej tack... inte en vecka!!
 
Ja ja, inte sjuka, jag åker på jobbet imorgon , har inte råd att vara sjuk. vi har så dyra hobbisar nu för tiden och renovera hemma (ikällaren skulle det behöva bli klart....) spara spara...det är svårt....handlade för 1700!!!! på ica igår...suck! blir ju rädd!!
 
Igår packade jag in alla barn alla hästar och hunden sen åkte vi efter en tidig middag ner på klubben. sandra red lollo och hoppade några språng och jag red silver barbacka och hoppade lite, han är så duktig , han söker sig mot och tar tag i hindret själv. han hoppar riktigt bra. tror vi ska ha kvar honom , försöka rida till och mera och se om vi kan få någon fason på honom :)  Han är ju inte så dyr att ha i drift och funkar bra ihop i hagen me lollo :)
sen är det ganska skjyst att kunna följa me sandra ut i skogen om hon vill :)
 
Nå väl, nu ska jag ta mig en näve godis...japp, det har upphört på riktigt och jag är socker beroende igen!!!
Att gå upp i vikt då man är sjuk är ett måste då man inte rör på sig och är rätt ''tröst ätande bra''
 
Puss o gonatt, hoppas natten blir ...lugn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0