Söndas mys ❤

Vilken lugn o mysig söndag vi haft idag ❤
Gårdagen var rätt lugn den oxå... Jag red och gjorde stallet på fm sen hade vi fika främmande och fick en advents present... Jätte fin ❤
Middagen fick jag inta själv iform av risgrynsgröt , Sandra var ju hos kompis fortfarande och grabbarna drog till Lycksele på gokart middag 👍 

Hämtade sen Sandra och åkte till vindeln på en fartfylld rolig lucia chow 🐎

Hemma sent och väldigt ont i huve och trött så det blev en tidig kväll....

Idag så hade vi frukost mys efter julkalendern , sen tog jag och kapade granen och tog in den, han sätta ljus och stjärna 😊 
Sen packade vi in hästarna och åkte ner på klubben, jag red Ronja för Lena U och det gick över förväntan , hon är inne i en övergångs period nu då jag kräver lite mer och hon inte riktigt vet vart hon ska men idag hick det bra . Finare galopp och jag fick höra mke positivt från L , å man blir så glad 😀 

Sen red Sandra Lollo en stund mest volt arbete då det var trångt i ridhuset .. Men Lollo var lugn och jag tycker att det gick bra 😊 sen åkte vi hem och gjorde klart i stallet och inne klädde vi granen🎄

Hamburgare till middag och sen mys... Inte så vanligt hos oss..... 

Hästarna inne och barnen nästan i säng ... Måndag imorgon 🙈 

Kram kram 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0