Äntligen måndag!!

Eller??
kom isäng kvart i 1 efter 16timmars jobb, kl.8 imorse var jag på jobbet igen .. Trött idag, tur det finns Celsius :-)
ikväll blir det turbo fart hemma, mke som ska hinnas med...

Har jag sagt hur stolt jag är över Sandra...(jo, dom andra barnen oxå) hon var så duktig i lördas då vi var på klubben o hoppade med ponnysarna, först hoppade hon lollo trots hagel skurar och en avtrillning som såg lite spännande ut men hon landade på knäna efter att själv hoppat över hindret då lollo stannat pga att Sandra gjorde en urusel sväng!! ont i knäna så fortsatte hon och hoppade super resten av tiden, en liten bana på 70cm. sen kämpande hon på med silver, och han höll på att sparka när hon skulle galoppera, förut har hon gett upp men nu fick jag henne att fortsätta sparka på och inte ge sig så tillslut gav sig silver och dom hoppade super.... inget stopp eller på sidan.. bana och det högsta på 70cm.. jätte jätte snyggt!!! hoppas nu hästarna sköter sig lika bra på onsdag då det är klubbis :-)

På torsdag(kalas på onsdag) fyller Sandra år...tror hon länktar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0