älskar vår mor & dotter tid...


Fy och blä ...borta bra men hemma.....häst!!
vi kom hem från fjällen kl 18 i söndas och kl21 kom jag in från stallet.... Lollo hade precis rymt när vi kom hem så det var värsta rallyt både i hagen och utanför :-/

så tråd omdragning i hela hagen så strömmen skulle funka sen spikade jag bräder där hon rymt... tydligen var gräset godare på andra sidan.... kan säga att jag inte riktigt har packat upp allt vi hade med oss :-/
en snabb ridtur på sönkvällen och en lång ridtur igår..mys!!

När jag är inne så är jag på Sandras rum... nu ska ju allt på plats! igår var jag dock duktig och betalade bort räkningarna, 8000kr kostade det att vetrinären kom 2 gånger när silver hade kolik!!!
Fy fan....
kan ju säga att jag nu är pank.... tur lönen kommer snart och att jag endast handlade för 1600 kr på Ica... dock blev det mke kött som slängt i frysen :-)
jobbar idag sen ledig till på söndag ...oj oj vad jag ska hinna mke :-)
ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0