Tröttmössa!

Att man kan va så trött och klockan är bara 9.... VA?? Skyller på mörkret!!!
Är dock besviken på mig själv, har hunnit svälja godis och glass nu ikväll?!?!
allt bara för att det piss regnade och jag inte orkade springa....det hinner nog inte bli 2 gånger i veckan :( vart tog den härliga spring lusten som infan sig förra veckan??
 
Iaf så har jobb dagen gått bra, handlade och åkte o hämtade barnen som inte alls hade vidare brått från dagis/fritids.... hemma så lagade vi hemgjord pytt, gott, 18 var maten i magen och sen blev det läxläsning,lek och kortspel , smet ut och gjorde stallet sen har jag plockat undan mer ren tvätt från tvättstugan, letat fram reseväskan och strykit dom nya hallgardinerna, nu hänger dom så fint uppe :)
 
Tomas åkte och 'jobbade' så jag ska strax gå och krama kudden :)
Tisdag , jobb och föräldra möte är det som väntar imorgon!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0