Min födelsedag!!

Dagen började med sovmorgon då vi kom hem efter 11 igår kväll, vi hade gärna stannat längre på banketten men elias var så trött så vi var tvugna att åka hemmåt....
Jag fick dock ligga och dra mig rätt länge för dom var inte riktigt klara på nedervåningen ;)
sen kom dom och sjöng och paket och fika på säng fick jag.....
Glad blev jag då jag öppnade detta paket ::
Något jag suktat efter läääänge men ack så dyra, senast i sommras provade jag men hängde tillbaka!
Nu är dom äntligen mina....
Och jag hade inte ens önskat dom ??
 
Sen fick jag min nya damsugare oxå....bortskämd- JA tack!!
Barnen hade ritat fina täckningar oxå!
 
Sen blev det ju tårt bak... den var ganska kronglig att baka och den blev väldigt sliskig ....
söt som socker!!!
Så nja, blir nog ingen fler gång!
 
Åkte till vindeln och fikade en massa , surrade och bestälde kina mat som vi tog med hem och käkade...mmm en riktig mys söndag helt klart!!
 
Sen stallet och sandra red silver, sa att hon kunde ju skritta fram i skogen el efter en väg vi har.... tyckte hon va borta ganska länge så jag gick efter.... dundrandes kom dom imot mig i full galopp....kul att det var skoj men .... mamma som man är är man ju lite ängslig att det ska hända någe :)
 
Barnen är i säng och jag ska faktiskt sätta mig i soffan utan dator i knät och se tv.....
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0