Första natten !

vi såg film så vi gick isäng först halv 12, så då rastades ju den lille då, sen kom Tomas hem 2 så då fick Jan ta ut honom o kissa sen kl halv 5 och kl 6, då var det morgon tyckte liten....efter rastning och lite mat var det dax för bus..och precis vid 7 när Han började vilja sova vaknar Elias....suck!
idag har liten varit modigare och varit ute , Han har följt mig till stallet men sprang mäst på mina fötter och ville upp :) sötnosen !
har försökt börja med advents stöket och hann ganska mke men Elias är som en liten trots groda just nu, Han är överallt där Han inte ska....gaaaa. William är som en rastlös liten höna och Sandra är och drar i hunden hela tiden så jag Gaaa .... nu slutar jag snart jobbet och ska hem o sova...nja rasta halva natten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0