Lång lördag!

Igår efter maten var jag duktig och kände att jag behövde få några tysta minuter så jag gick rundan ett varv till :) sen blev det lite fredas mys och nattning av barn sen åkte jag o tomas o hälsade på några vänner medans farmor satt barnvakt, skönt att komma sig hemmifrån lite :)

Ny dag idag och efter en stund ute på morgonen åkte vi , jag tomas o elias till bjurholm för att flytta några fler grejor till 'fastra' och sen börja sortera lite i lägenheten.... Elias var snäll och lekte en massa!

William o sandra valde att stanna hemma me farmor!

Åt på vägen hem i vännäs och tomas o elias ville ha pizza men jag ville ha en kött bit.... så fick det bli och jag testade plankstek.... men kan ju säga att vi inte kommer att käka någon fler gång på den 'resturangen'!!!!!

Hemma så kom dom stora hem och hämtade lite grejer... dom skulle tydligen sova hos farmor oxå!
Elias var trotsig och gnällig vilket oxå kan kallas för över trött så kvällsfika och isäng...

Nu blir det lite tv och sen ställa om klockorna!! Sommar tiden börjar i natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0