Alvarligt!!!!

Vet inte vart jag ska börja........

Okej, Elias är feberfri sen i sönda kväll... så han har vart på dagis idag :) fortfarande hostig men blir bättre o bättre!!

Jag som hade som plan att försöka arbeta heltid nu från o med april , då personlig ass som haft komunen som , ash kommer inte på ord, namn men ''chef''... kan inte ens tänka, är trött ... ja men iaf så har dom lagt ut det på privata 'bolag'  och då tänkte jag ju jobba kvar hos min brukare + att jag ville fortsätta hos komunen och bli 'förflyttad' och få ett nytt jobb så jag skulle ha 2 jobb och heltid för att försöka spara lite pengar....

MEN HELT PLÖTSLIGT KANSKE JAG ÄR ARBETSLÖS FRÅN DEN 2'A APRIL..... 

känner mig lite sviken, lite bakom ryggen har 'dom' smygit.... men jag är inte den som hakar upp mig jag vänder på det hela och ser ljuset... nu kan det bara bli bättre :)) 

VET DU AV NÅGE JOBB KAN DU JU HOJTA!!

Det nya LIVET har börjat : köpte längdskidor idag i staaaan.... blev dock dyrare än jag hade hoppats på men idag har det redan blivit 6 varv!!!!  varvet är på ca 1 km.... så känns det inte i armarna imorgon vet jag inte vad ;)

Hoppas på att hinna några varv imorgon oxå :))


Hittade super snygga skor till ungarna...
REVOLUTION T CANVAS MID BLACK
REVOLUTION T CANVAS MID BLACK
Och en didriksons jacka som jag alltid velat ha men i höstas så velade jag så mke....
Nu köpte jag den för HALVA PRISET!!!! Alltså 800 kr... som fått nu när framtiden är ovis!!!
 fast en TURKOS SÅ KLART!!


Sen hittade jag super snygga super mjuka jeans åt barnen , röda till sandra o elias och blåa till william :)
Och annat smått o gått.....

Nä nu har jag energi stopp i kroppen och det känns att jag vart på jobbet och sedan stan... + skidor.... nu ska jag äta en frukt och sedan knoppa in helt enkelt!!

Hoppas din dag varit bra det har min!!!

Kommentarer
Postat av: lizaloop

Får du inte fortsätta eller är det varsel eller vad ?

2012-03-17 @ 13:08:04
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0