Min fina familj!!



Hej och hå, vilken vecka!!

Jobb jobb och jobb, när jag inte jobbat har jag städat och hållit hemmet i schack!
Måndag prioriterade jag att rida silver :)
Tisdag prioriterade jag att springa :)

Onsdag : Ledig så då bakade jag bullängder och bakade super goda nöt och choklad kakor.
Lunchade ute i solen med barnen, red silver och wilma (sandra) ida kom och förgyllde vår dag,
Grillade kyckling och åt god middag ute i solen innan vi fixade till oss och åkte på skolavslutning!

Barnen var duktiga på att sjunga! och elias satt nästan stilla i alla fall 10 minuter ;)





Idag torsdag har jag jobbat men fatta jobbigt att stiga upp, sjukt trött!!!
har ju jobbat em flera dar nu så svårt att ställa om sig, hade förståss svårt att somna igår kväll,
ryggdoktorn efter jobb och innan middag. sen skyndade jag å sandra ut , hon red silver en stund innan det kom ett sky fall så vi skyndade in! tomas planterar och ellis var inne me farmor!

Nu sjunger elias ur psalm boken men ska nu få gå och sova lite.....

kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0