Brölopp!!



I lördas var det ju dax för min älsta bror att stiga fram till prästen, dom var så fina och det var ett trevligt brölopp!!

så här såg jag och min man ut.... är ju snart 4 år sen vi skred fram till prästen...åren går och går!

Nu är det mke igen....
Fullspeckad helg, jobb i dagarna 2 , william är på fotbolls skola om dagarna och sandra ridläger...

Vet inte vad det är men tisdagar höll jag på att skriva men kom på att det ´bara är måndag idag?
Tog iaf tröttheten i vitögat och sprang runningen... heja mej!
Äter en handfull nötter och länktar efter sängen!

sandra sover hos mormor inatt för den snälla mamman är snäll med sitt barnbarn och skjussar henne till o från ridlägret då det inte passar med mina jobb tider....

william får följa me mig till jobbet då både mitt jobb och fotbollen är i tvärålund... så han killar med mig före och efter en stund :)
Problem är till för att lösas :)


Länktar tills på onsdag. det betyder ledig het i dagarna 5 :)

snart midsommar oxå!
Vad ska du göra?

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0