Äntligen Fredag!

Phu... skulle skriva äntligen är denna arbetsvecka slut men ångrar mig , kom på att jag jobbar ju på söndag :/
Men sen är arbetsveckan slut ;) hehe, bara en ledig dag innan jobb igen! Ska jobba lite mer nu framöver :)

Frågan är om jag kommer att hinna med allt hemma arbete då?? all planering och allt me barnen? Mannen här hemma är rätt dålig på att ha koll och planerimg och framförhållning existerar INTE!!

Jaja, den som lever får se :) Lite ångest över att lillebror måste vara rätt mke på dagis.... men han är ju ändå över 3..... han överlever nog :)

Onsdag jobb 12 timmar, torsda morgon lagade jag middag och förberedde dagens middag (heja mig) innan jag åkte och besiktade bil och släp i umeå och sist em jobb... Fredag jobb till halv 4 sen hämtade jag mina troll och åkte hem och lagade torsk gratäng typ...Gott!

Regnet avtog och vi han va ute lite, stallet och hästarna fick beta lite gräs.
Mys kväll med lets dance och ostkrokar . elias fick somna i soffan :) Det är mys för honom!!!

Känner mig rätt trött i huvudet!
ska bli skönt att somna i natt iaf :)

HEJA WILLIAM som är i pitea och kör gokart i morgon!!!!

Ska försöka få mamma att komma o hälsa på oss imorgon.... hm, undra vad jag ska locka me ;)

Kram kram

Älskar mitt rums fönster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0