Dumma feber...

Har aldrig i mina 10 års bans tid varit me om det segaste.... från måndag och idag är det fredag och den vägrar släppa.... 37.4 imorse så då trodde jag att den var på väg att ge sig men på em så var den uppe på 38.6 och då fick han en alvedon för han äter lite sämre då febern stiger , och mat vill man ju att dom ska få i sig!!!

Iaf efter sovmorgon till halv 9 så bestämde vi att vi skulle dra på gymmet... Elias tyckte att det var skoj att hänga me mamma och jag kunde springa i oavbrytliga 30 min... ji ho!!  sen latchade vi lite, körde lite stretch och lite lite styrka, men det är den längsta tiden jag vart på gymmet... men presterat minst!!! Men så är det ibland , jag är iaf super glad att jag fick svettas i ½ timme :)) det gör att jag med gott samvete ska kunna äta lite gott ikväll :))

Inne dag sen då lille bror haft febran, jag tyckte vi kunde gå ut på promenad och han skulle få åka bob eller spark för lite friskluft gör ju inge... men han ville inte så det blev inne mys ist!

William och sandra hade med varsin kompis hem idag.... så det är full rulle här kan jag minst säga!!
Dom ska desutom sova över! barnen är extas och glada.... glada barn- glad mamma!!

Jag hyrde en film idag.... så när den minsta somnat ska soffan intas :) Mistänker att det blir senare innan tjatrande små tjejer tystnar..... Nu har jag just utfodrat dem med glass , ostkrokar och julmust....

Tacos serverades till middag och tänk om man skulle ha 2 till barn.... mat kontot skulle nog öka drastiskt!!

Efter stallet i kväll så tog jag mig en liten promenad, så skönt ute nu när det inte alls är så många minus grader... helt underbart!!!

Imorgon blir en stressig dag som vanligt..... utfodra frukost, stallet, packa,skjussa hem barnen, åka till vindeln hjälpa till med barncancerföreningen som har någon insamling på byn, förhoppnings vis hinna springa och sen åka på jobbet....phu

Trevlig helg på er !"!!*!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0