Vardas lyx!!

Hej min vänn!

Äter ostkroka fast jag inte borde!!! Men vet du va, det skiter jag i :)
Katten ligger brevid mig och kurrar, älskade aslan!!
Jobbet gick bra och det har vart en bra dag som avslutades med bästa mormor som följde oss ner på hotellet för att äta gott. snälla barn och glad mamma :) kan det bli bättre, nja kanske ett glas rött till maten då möjligen ;)

Imorgon blir det bjurholm för att flytta dom tunga grejerna, har lånat en lastbil...
Det är verkligen något hela tiden nu varje dag.... tror det kallas VÅR!!!
På söndag är det möte och sen är vi bort bjudna på middag :)
Måndag är det jobb, ridskolan och majbrasa....
Listan kan göras lååång... men det räcker för idag, nu ska jag fortsätta svulla mig innan john blund kommer och tar mig :)

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0