kanske dax att skriva lite!

Potatisen till midagen kokar så jag har lite tid men ska nog kunna få ner några rader!!


Underbar, lugn tyst helg med massa pussar och shopping! Kunde inte bli bättre......
saknade dock barnen liiite men nu får jag pussa på dom me :)

Fruktansvärt god mat har vi ätit och avslutade helgen me pizza igår när vi hämtade kidsen :)
Kan säga att jag var mätt heeela kvällen lång igår, nu gäller det att gå på mat avgiftning...haha

Idag blev det en snabb visit till vindeln och farbror docktorn för ellis hade klämt sig i helgen  och hon på sjukvårdsupplysningen tyckte jag skulle åka in o kolla honom men han  (docktorn) tittade knappt... så lite onödigt kanske men  så äre ibland....

mys det var imorse att få göra upp en brasa och väcka snälla barn :) sandra har fått nya hästörhängen som hon vart super glad för... hon har ju ridning ikväll men sandra är lite hängig från en förkylning och värk i benen säger hon, antagligen växt värk kanske... och jag känner oxå att det kanske skulle va skönt att va hemma för jag jobbar nu tisda, onsda och tor natt.... så jag ser inte barnen förns freda em...... så vi blir hemma !!!!

elias leker nu på sitt rum me lego och wille o sandra me barbie på sandras rum.... tv förbud tills efter middan!!! japp, så har vi det när mammi är hemma :)

Nä nu har no potatisen kokat färdigt... kanske är mos :) men vi äter torskgryta me körsbärs tomater, svamp o feta ost i.... mmmmmm


Hur har din helg vart ??

puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0