Söndag!

Vilken lugn o härlig dag vi hade igår.... inga måsten utan bara få va med barnen o njuta av deras bus o kramar...
solen strålade vilket var underbart....

Morgon mys, lunch och sedan ute lek... ellis som ni såg tränade på att cykla utan stödhjul vilket jag tycker han gjorde med bravur!!!!!  2½ år... det är rätt bra!! så jag tror att nästa sommar då fixar han det nog själv... han e ju lite kort ännu och når inte ner .... lillvännen!!!

God lax till middag sedan en härlig promenad me fina jossan, skönt att ha sällskap ibland :)

God glass och tv hela kvällen.... perfekt avslutning på en härlig dag!!!

Ellis hostar..... så han kom i morse o hostade i våran säng, stackars liten , tänk om man kunde få den i stället för honom...då skulle jag gärna ha den!!!

Vel fram o tillbaks om vi skulle sätta upp våderna i toan, men efter lite övervägning så bestämde vi att tomas skulle göra det han måste med min bil...typ kolla över ena däcket som kanske är punka på o byta olja och jag tog mig an dom stora barnen och läxa.... så ska tomas förbereda allt och jag ska sätta upp våderna imorgon efter jobbet då det är lugn o ro här hemma..... så svårt me 3 små som irrar omkring och bråkar då tillfälle ges....

Nå väl, nu blir det strax parisare till lunch och sedan ska jag o sandra ut i stallet.....
sen väntar jobb för min del!!

Fortsatt trevlig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0