Puust...

Efter jobb i dag så hade vi personalmöte och efter de åkte jag hem till bästa mammi... vi åt lite (för att vara en onsdag) lyxig lunch, men gott var det!!! sen fick jag någe fint av mamma som jag bara kan säga -TACK till, ÄLSKAR DIG!!!

Sen hämtade jag barnen kl 13 och vi åkte tillbaks till mormor och busade lite innan vi åkte vidare till vännäs och folktanvården för att william skulle göra en rönken på käken eller alla tänder.... sedan gärnet hem och hemma kl17.30 - varmkorv me bröd till middag och alla hjälptes åt så det gick fort att få middagen på bordet, ja tomas är ute på egna äventyr ikväll så vi har fått klara oss själva!!

sedan raskt ut och sandra ville så gärna skritta solong så hon fick göra det .... sen in och jag han damsuga och byta sängkläder i min säng..... kvällsfika gjorde barnen och nu är sagan läst och trollen ligger i sängen förutom att det sitter en liten i trappan och sjunger ??? jodå, han hade gått i säng han oxå... men han sov i bilen mellan 15-,15.45 så jag förstår att han kanske inte kan sova riktigt än... men vi är ju LEDIGA imorgon :)))

så vad gör väl det!!!!  eller ledig, jag har tagit på mig att jobba på ridskolan på kvällen  :)

Känns skönt att ha damsugit när man slår sig ner i soffan och har morgondagen ''fri'' från städ och måsten... imorgon har jag o ellis myyyys morgon :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0