Hej i kvällen!!

Bonde söker fru..... mitt favo program just nu :))
vilket är ditt??


Haft en underbar dag med mina älsklingar idag :)
sandra red silver på en promenad idag, blivit så hårt i backen så det blev mäst skritt o lite trav, ellis hängde me i vagnen... och jag fick lite motion!
sen vart sandra så fruktansvärt sur på mig men efter hon ridit så fick hon fixa allt själv... hon e ju lite bortskämd denna lilla dam, så nu gick jag ut till solong o pysslade med honom i hagen.... gu villket bi det var i stallet men jag vet ju att kon klarar allt så det är bara av lathet hon var arg!!

Elias har ätit som en häst idag.... frivilligt ?!?

elias har oxå börjat säga att det gör ont då han kissar men det har bara vart en gång på dan...?? han kissar ju lite fler gånger så varför gör det inte ont alla? kan det vara urinvägsinfektion??  hm... måste kanske kolla upp det!!

Nå väl, nu tv en stund till sen natt!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Mitt favvo-program just nu är nog Ensam mamma söker på 3:an eller Greys på 5:an. Konstigt hur man kan längta tills nästa vecka så man får se nästa program :)



Hur gick det för Ellis? Var det UVI? Hoppas inte!



Hoppas du får en bra jobbar-helg! Kram

2011-10-28 @ 17:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0