Tisdag!

Tror vi glömmer måndagen som den var.... allts inte den bästa... ellis har börjat bli så busig och gör rackar tyg hela tiden, en del gulliga och en del mindre gulliga, sen vaknade han ju halv 6 som jag befarat då han somnade tidigt...... vill man att sina barn ska vakna tidigt så lägger man dom tidigt.... vill man att dom ska sova lite längre så håller man dom vaken en stund på kvällen.... så enkelt är det!!''

ja, så att sova på dagen var j ett måste, jag slumrade oxå en stund och det var skööönt!!!

Två trötta gnälliga ungar kom hem från skolan och dom bråkade HELA tiden... jobbigt att få haft höst lov!!

Kvällen på ridskolan gick bra och sandra skötte sig bra, trött innan vi kommit oss hem ca halv 10... bums isäng!

Idag hde jag tänkt att lata mig ett tag, typ se tv på dagen.... vem gör det lixom ??  men började med en promenad sen satte jag på tv'n men satt typ 15 min sen kunde  jag inte hålla mig någe mer och jag började me annat.... lite städ och all ren tvätt har flyttat in i garderoberna igen, börjat renbädda... 3 sängar kvar bara :)
lagat middag till i kväll och nu ska jag strax åka på jobbet....

Imorgon ska jag till stan!! Någon som ska me ?


Ha en bra fortsatt dag på er!!! puss o kram :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, mina barn är tvärtom, lägger jag dem senare vaknare de ännu tidigare! Helt galet men så är det.

Hade gärna hängt m dig på stan imorrn, synd att jag är sjuk! Vi måste hitta på nåt snart, vi får planera in nån middag o kanske utgång efter jul, vore så himla kul! Som förr i tiden :)



Kram Kram

2011-11-08 @ 14:24:06
Postat av: anna

Nu måste du bli frisk linda!!!

Ja det hade ju vårt super trevligt, blir alldeles för sällan nu... Men allt tar sin plats i livet vilket är underbart!!! Efter jul känndes långt bort men det säger nog bara sviss så är vi där :) kram kram

2011-11-08 @ 17:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0