Hej!

ville bara kika in och säga hej....  william har haft feber i em /kväll men den hade gått ner innan han hoppade i säng så hoppas bara att den var här på en snabb visit... men han blir iaf hemma från skolan imorgon!!

Jag o ellis hade tänkt åka på öppna förskolan men nu vet jag inte hur det blir.... vi avaktar helt enkelt till imorgon bitti så avgör vi då!!

Ellis pellis vaknade halv 5 i morse ?? somnade om efter 6 så vi sov till 9 , skönt men en konstig morgon.... sen har vi städat övervåningen och bytt gardiner och hängt upp änglar och stjärnor i fönstren :) jul jul kom du underbara jul......

nu är det bara storstädning här nere som väntar i dagarna 2....

jaja, vi gick runningen och sandra red, trevligt!!

stuvade makisat o korv till middag!!

nu ska min andra hälft ha datorn så jag säger tack o hej frå mig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0