sjuk....

tycker det inte var länge sedan jag skrev att jag var sjuk och nu är det alltså dax igen.....
har hört ellis hosta lite på natten men igår bröt min ont i halsen sjuka ut... jobbigt och extra trött..... igår somnade jag några minuter på soffan när ellis sov och idag råkade det bli 1½ timme.... hmm, undra om man kan sova inatt??   jaja, välbehövligt var det nog....

idag på fm så var vi i hemavan så barnen fick åka lite i backen.... sandra slalom o william snowbord, och idag var w tålamod lite bättre och klarade det bra idag.... åkte upp i knappliften med bara  några fall..... duktig pojke!
ellis fick bara åka bob men nästa år, då är det hans tur att börja.... jag länktar :)

hem o käkade lunch, sedan åkte storbarnen skoter me tomas medans jag o ellis vilade.... efter fika pkte jag o ellis in till tärna på jack jakt men hittade inget...... kanske lika bra så jag spar lite pengar till den kommande hästen som snaaaart kommer- länktar ihjäl mig :)) tänk om det bara är skrot jag köpt.....nä ddet hoppas vi inte på :)
Lasange till middag, slängde i massa'rest' grönsaker och den blev mer än god....mmmm
nu har jag diskat undan o duchat... tomass o barnen gick ut o lastade skotrarna på släpen för efter lunch imorgon åker vi hem..... tomas o barnen drar nog in till backen på fm så jag får städa o packa ihop i lugn o ro :)

vill inte åka hem..... men 'bara' 6 veckor tills nästa lov då vi planerar att åka upp :)))

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0