Helgen går alldelens för fort!!

Det blev som jag hade hoppats på i fredas, det serverades en ''låda'' med brockoli, bacon och fläskfile i typ matlagningsgrädde, samt klyft potatis och sallad.... ni kan ju gissa vad jag hoppade över :))

Lördagen bestod av en lugn dag, jag städade lite här hemma, tvättade osv... stora barnen följde morfar på skoterpizza i kursjön och tomas körde skoter så det var bara jag o ellis som mös!
lörda kväll kom patrik o marina hit på middag, det serverades lax, pressad potatis, hollandie sås och sallad!

Söndag så for vi alla ut på en skoter tur, körde här runt om kring... trevligt, wåffel lunch, stallet och sedan åkte jag o jobbade....

Idag så skulle jag ju vara duktig och fara på gymmet efter jobbet men det ville sig inte riktigt... blääää,
dels så hade jag glömt min sport bh hemma.... och springa utan den är inte riktigt min grej.... sen hade jag haft kläderna i bilen och det var kvar vatten i vattenflaskan så det hade ju frusit så inget vatten fick jag heller....  så jag hade tänkt att åka hem när det inte kändes som min dag men jag bestämde mig för att köra lite mag övningar... sådana som jag igentligen kunnat gjort hemma men  nu var jag ju lix på gymmet....  hoppas det tog och kommer att kännas imorn annars blir jag besviken.... jaja nog om det...

Nu har jag fått i mig lite lunch, brockoli, kyckling, bacon me grädde... smarrigt, innan det så gjorde jag stallet, red på en härlig tur, silver hängde me... mockade o fixade ...

Nu sitter jag här o funderar vad jag ska göra av mina resterande 2 timmar jag har innan barnen ska hämtas.... lite sugen på en promenad i det fina vädret.... duchen lockar.... samt skriker den rena tvätten som ligger där nere i en stor driva på sängen.....  hjälp mig, kloning kanske.... damsugaren skulle behöva gå oxå.. men han får nog jobba ikväll ist ;)

imorgon ska jag till stan, william ska på kontroll . ellis stannar hos mormor och sandra får vara på fritids... så det blir en mor o son dag imorn... trevligt!   men vi måste väl kolla om nån present åt den där stora 6 åringen som snart fyller 7..... 

OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0