Oj då...

var ett tag sedan jag skrev.... har inte riktigt haft tid... mke nu ett tag...
allt rullar på, ellis andra dag på dagis nu efter det lååånga jullovet!  går bara bra, phu så skönt!
Sandra är inne i en trött, gnällig, säga imot mamma period igen....suck, bara att bita ihop o vara stark - hur lätt det nu är :p

william är inne i någon fas..... , tårarna kommer lätt o han är ganska känsklig......

Jag var på gymmet första gången idag på ja.... typ 4 veckor... känndes javligt härligt att äntligen röra på sig igen... jag jobbade i natt som var .... första på ...ja lääänge :)

Jag rider varje dag.... härligt!!    jag lär den där hästen oxå nått... vilket känns jätte roligt, han har ju bara vart här i 2 veckor men vilka framsteg :)
Åkte tex, in till vindeln på klubben me honom.... bara att få in honom i transporten...... själv när vi skulle hem :) ifs så var luille silver me som sällskap i transporten men.....

städar huset håller jag på me oxå.... idag blev det källaren, bara willes rum kvar.... han ska få plocka lego själv.... imorgon är det övervåningen... sandra ska få städa sitt rum idag, ser ut som om det vart jordbävning.... den där stackars musen har fått rent i buren idag oxå......

kyckling o potatisgratäng står på middas menyn idag..... mums, älskar kyckling!!!!

ihelgen ska william o sandra få åka till ida o umeå. bio o massa trevligheter står på menyn..... ellis ska få lite tid med mormor och jag o tomas ska få tid att umgås med vänner (utan att ha massa tider att passa :)

Läääänkter det ska bli sååååååå trevligt att umgås med mina bästa tjejer.....

nä nu är det nog dax att åka o hämta hem mina troll..... hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja som jag väntat på en uppdatering, jag kikar ju in här varje dag :)



Vi har iaf fixat barnvakt till helgen! Oj vad jag längtar till lite gammeldags Norrlia-häng o partaj :) Ses till helgen, vännen!

2011-01-19 @ 17:25:18
Postat av: Anna

GAAAAAAAAAAAAAA, MEN va trevligt!!!!! nu blev jag jätte GLAD!!!! kram kram :)

2011-01-19 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0