Mysig tur!!

Älskar mina barn!!!

....så himla härligt, underbart att få me båda barnen på en häst sväng!!!! 

Först red sandra o william tolkade bakom me boben, jag sprang brevid :) sen när vi vände så byttes det ryttare och sandra satt på bobben o william red.... han som hade bestämt sagt NEJ till att rida gick me på det då jag sa att han fick välja... antingen rida eller gå hem ;) 

Han ångrade sig inte då han tyckte det var jätte skoj och fick silver i galopp alldelens själv uppför backen hem.... den stackars mamman som sprang me han inte ens me! så dom for själv en bit och det gick super..... jag är så stolt över william som är så modig och duktig....

Hoppas på fler sådana turer tillsammans :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0