Jävla postbil...magsjuka...orkeslös!!

Ja vart börjar man..... onsdag klev jag upp som vanligt, väckte ungarna, skickade iväg dem me bussen, släppte ut hästarna och gick in o gav ellis frukost.....sen  börjades det.... magen skulle tömmas , bara bakvägen som tur var..... tomas fick komma hem o skjussa ellis på dagis och jag varvade mellan toan o sängen hela dan.... sandra var oxå hemma för sin hals, mke hosta o slem....  om jag hade fått önska kunde hon vart lite snällare med sin sjuka mamma men men nu är det över iaf....

slutade att skita på em igår onsdag, så det var ju en ganska snabb sjuka ....som tur var.... om den nu är slut alltså ;)

grädden på moset är oxå att efter bodypumpen så har jag såååå sjukt ont i 2 muskelfästen från armbågen på vänster arm så jag kan inte böja ihop armen.... det gör så jävla ONT .... men det har blivit bättre sen igår så det ger nog med sig det oxå.....

sovit, sovit o sovit har jag gjort....  låg typ hela dan igår förutom då när jag var på toa, eller värmde mat åt sandra, orkade inte vara vaken längre än till halv 10 igår....sov hela natten doch lite oroligt från 4 -7 imorse....  sen skickade jag wille me bussen släppte ut hästarna, mockade , fikade och lamig o sov på soffan till efter 10....  

efter lunch så ansträngde jag mig till mitt yttersta och red den svarta lite på banan..... helt orkeslös o värdelös men lite mortion fick han iaf....  på råga till allt så kom postbilen som tror att han har rallylicens och får köra hur fort han vill igenom byn, han dök ju upp huxflux, när jag galopperade den svarte så han blev förståss skraj o tvärvände och med mina fantastiska krafter idag så åkte jag förståss i backen..... men jag landade iaf på ett bra sätt så jag inte slog mig - tur!!!!    satte upp o red klart......   men jag säger bara JÄVLA POST BIL.... tänk om det hade varit ett barn som sprang ut på vägen.... hade han hunnit stanna då ????

jaja, nu ska jag titta lite på internett sen ska jag.....sova.... ne skoja bara nog för att jag har lust men då kanske jag inte kan sova till natten så det blir att försöka spar på energin o inte göra allt för mke (det har jag ju redan gjort)  så   SEE YOU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0